Zaplanuj treści na blog firmowy, który sprzedaje!

Dołącz do Warsztatów Planowania Treści na 2023 – docieraj do nowych klientów, sprzedawaj na autopilocie i uwolnij swój czas. Zacznij wreszcie rozwijać swój blog firmowy z głową!

17-19 stycznia 2023, godz. 12:00 / 1h dziennie

spotkania na żywo + materiały

jedyne 157 zł !

Warsztaty planowania treści na 2023

są dla osób, które

chcą pracować nad pozycją swojej strony w Google i dzięki temu docierać do nowych odbiorców i potencjalnych klientów

pragną budować autorytet swojej marki i swój jako eksperta w dziedzinie, w której działają

pragną częściowo zautomatyzować swój biznes, a dzięki temu mieć więcej czasu dla siebie i bliskich

chcą rozwijać blog firmowy, ale nie wiedzą, jak się za to zabrać

chciałyby wreszcie poczuć, że wiedzą co robią ze swoją stroną www i działają według sensownej strategii, której nie porzucą po miesiącu

chciałyby nauczyć się tworzyć treści na stronę szybciej i skuteczniej

Ale czy prowadzenie bloga ma w ogóle sens?

Z takim pytaniem spotykam się bardzo często! I wcale się nie dziwię – wydawałoby się, że w dobie Instagrama, TikToka i YouTube, czyli treści instant i wideo, prowadzenie bloga wydaje się nieco archaiczną formą promowania działalności online.

Ale pozwól, że czymś Cię teraz zaskoczę. (Bo wiem, że zaskoczę!)

77% użytkowników internetu ciągle czyta blogi

57% marketerów pozyskuje klientów przez bloga

Źródło: https://optinmonster.com/blogging-statistics/

Pomimo pojawienia się innych możliwości do promocji biznesu online, blogi ciągle mają się świetnie. I będą miały tak długo, jak długo będzie istniała wyszukiwarka Google.

Ponadto blogi wciąż mają ogromną przewagę nad mediami społecznościowymi. Bo treści na blog tworzysz raz, a potem przez długie miesiące generują Ci one ruch i sprzedaż, nawet kiedy śpisz, a treści w SoMe żyją zwykle zaledwie 24 godziny. Social Media wymagają więc Twojego ciągłego zaangażowania, kiedy blog firmowy uwalnia Twój czas!

Ponadto, jest jeszcze jeden bardzo ważny argument przemawiający za blogiem. Otóż użytkownicy Instagrama zwykle dopiero szukają inspiracji, nie wiedzą, że mają jakiś problem i trzeba ich dopiero zainteresować tematem.

Zaś użytkownicy google już szukają rozwiązania KONKRETNEGO problemu. Są prawie zdecydowani. Zaraz kupią. Ale NAJPIERW Muszą trafić do ciebie.

Często jednak spotykam się z tym, że wielu soloprenerów nie wie, jak przyciągnąć do siebie tych odbiorców, wśród których są też klienci. 

  • Publikują treści bez konkretnego pomysłu na nie
  • nie wiedzą jak dobierać tematy do klienta i oferty, 
  • nie wiedzą kiedy najlepiej publikować,
  • nie umieją wykorzystać potencjału danego wpisu, żeby zwiększyć sprzedaż i zapisy na newsletter,
  • nie rozumieją architektury treści i dlaczego jest ważna,
  • nie wiedzą jakie elementy powinny znaleźć się we wpisie, żeby pojawił się on wyżej w wynikach wyszukiwania.

A co najważniejsze – nie biorą pod uwagę czasu, który zajmuje tworzenie treści oraz wypozycjonowanie wpisu w Google.

A Ty? Czy wiesz, co powinnaś publikować na swoim blogu firmowym, żeby był on realnym wsparciem Twojego biznesu? Żeby docierał do nowych odbiorców i potencjalnych klientów, automatycznie pozyskiwał nowych subskrybentów Twojego newslettera i generował sprzedaż?

Czy masz harmonogram publikacji, który uwzględnia wysoki i niski sezon w Twojej działalności, a także Twoje życie prywatne oraz to, kiedy idziesz na urlop? Czy może publikujesz wpisy bez konkretnego pomysłu na nie, a każdy Twój plan działania weryfikuje życie?

Jeśli do tej pory było dla Ciebie tajemnicą, kiedy i jakie treści publikować oraz co jeszcze wziąć pod uwagę, żeby Twoje działania na blogu firmowym przynosiły efekty, to koniecznie zapisz się na...

Warsztaty planowania treści na 2023

Godzina dziennie przez 3 dni wystarczy, żebyś zaplanowała treści na swój blog firmowy na cały 2023 rok. Takie treści, które trafią do Twojego docelowego odbiorcy, będą pracować za Ciebie i na Ciebie i uwolnią więcej Twojego czasu.

Jesteś w idealnym miejscu – Warsztaty Planowania Treści na 2023 pomogą Ci określić sensowne działania na cały rok, żebyś przestała tracić czas i szanse na rozwój.

17-19 stycznia, jedyne 157 zł!

Agenda warsztatów

Dzień 1.

17 stycznia, 12:00

Pierwszego dnia dowiesz się, jak najlepiej planować treści oraz dlaczego architektura treści i ich hierarchia są ważne. Poza tym ustalisz, do jakich odbiorców chcesz dotrzeć swoim blogiem. Kim jest Twój idealny odbiorca, jakie ma problemy i pytania, z jakimi wyzwaniami się mierzy – i oczywiście odpowiesz sobie, w jaki sposób na te potrzeby odpowiedzieć, żeby Twoje wpisy były wartościowe.

Dzień 2.

18 stycznia, 12:00

Dziś stworzysz wstępny plan publikacji na podstawie słów kluczowych oraz charakteru Twojej działalności. Dowiesz się co to są treści wiecznie zielone i sezonowe oraz kiedy najlepiej zaplanować tworzenie treści na konkretne wydarzenie w roku. Ustalisz, ile treści jesteś w stanie faktycznie stworzyć, żeby publikować je regularnie.

Dzień 3.

19 stycznia, 12:00

Ostatni dzień to brainstorming pomysłów. Poznasz różne rodzaje treści, które urozmaicą Twój blog firmowy, pokażą Twoje doświadczenie oraz sprawią, że odbiorcy nabiorą do Ciebie większego zaufania i staną się kupującymi klientami. Omówimy też, co warto oddelegować w procesie tworzenia oraz jak recyklingować treści, żeby uwolnić dla siebie więcej czasu, a także zachować regularność w publikowaniu treści.

17-19 stycznia, jedyne 157 zł!

Co otrzymasz dodatkowo?

materiały do pracy, które pomogą Ci przygotować realny i wykonalny plan treści

narzędzia, które usprawnią i przyspieszą pracę nad treściami

checklisty, dzięki którym Twoje wpisy będą odpowiednio doszlifowane, a praca nad nimi dobrze zorganizowana

mnóstwo pomysłówinspiracji do tworzenia treści

ogromny zastrzyk energii i motywacji do działania!

17-19 stycznia, jedyne 157 zł!

Co da Ci wspólne planowanie treści na cały 2023 rok?

Stworzysz realny i wykonalny plan treści na cały rok, w którym uwzględnisz czas na tworzenie wpisów i inne działania w firmie, a także życie prywatne.

Zdecydujesz, co chcesz osiągnąć swoim blogiem w tym roku i jakie treści pomogą Ci osiągnąć ten cel.

Dowiesz się, jakie zadania z procesu tworzenia treści warto oddelegować, żeby uwolnić dla siebie więcej czasu. 

Określisz problemy i potrzeby swojej grupy docelowej oraz jak możesz jej pomóc.

Nauczysz się szukać odpowiednich słów kluczowych oraz jak i gdzie ich używać.

Poznasz sprawdzone techniki tworzenia treści, które usprawnią i przyspieszą cały proces od pomysłu do publikacji.

Dowiesz się jakie treści na blog warto tworzyć, aby docierać do nowych potencjalnych klientów, rozwijać swój biznes oraz pozycję w Google.

Poznasz różne rodzaje treści (zarówno pisanych, jak i wizualnych), które można publikować na blogu firmowym.

Dzięki spotkaniu na żywo dostaniesz motywacyjnego kopa do działania, którego nie dałyby Ci żadne programy do samodzielnej pracy.

Przestaniesz wreszcie odkładać tworzenie bloga firmowego na wieczne jutro i w końcu rozwiniesz tę formę promocji Twojej działalności!

17-19 stycznia, jedyne 157 zł!

Kim jestem?

Cześć! Nazywam się Hanna Sobczuk i prowadzę Warsztat Blogera, gdzie uczę małych i średnich przedsiębiorców jak skutecznie prowadzić blog firmowy, aby był on wsparciem dla Ciebie i Twojego biznesu, generował ruch na Twojej stronie i wspomagał pasywnie sprzedaż, bez Twojego czynnego udziału.

Mam ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu treści. W 2010 roku założyłam blog podróżniczy Plecak i walizka, który wciąż jest moim sposobem na życie, głównie dzięki SEO i pozycjonowaniu oraz przemyślanym działaniom. Swoją wiedzę, poza praktycznym doświadczeniem, zbierałam uczestnicząc w konferencjach dla twórców online (w Polsce i na świecie) oraz zgłębiając branżową literaturę i przerabiając rozmaite kursy.

Już od prawie dwóch lat wszystkim, co wiem, dzielę się w Warsztacie Blogera. Po ludzku tłumaczę jakie treści warto tworzyć i jak pozycjonować swoją stronę w Google oraz pokazuję wyniki moich stron. Wskazuję, które działania przyniosą najlepsze efekty, a które będą stratą czasu.

Opinie o pracy ze mną

17-19 stycznia, jedyne 157 zł!

Te warsztaty są dla Ciebie, jeśli...

rozumiesz jakie znaczenie dla rozwoju Twojej działalności ma blog firmowy i chcesz nad nim pracować

chcesz działać i tworzyć treści zgodnie z przemyślaną strategią

zależy Ci na budowaniu w internecie swojej marki i autorytetu

chcesz przyciągać odpowiednich odbiorców i klientów

chcesz sprytnie wykorzystać czas na realizowanie sprawdzonych pomysłów

TE Warsztaty nie są dla Ciebie, jeśli...

szukasz magicznego sposobu na rozwój swojej strony www i bloga

oczekujesz natychmiastowych efektów

nie chcesz, aby Twoja strona pozyskiwała nowych klientów i automatycznie sprzedawała

uważasz, że blogi umarły i szkoda na nie czasu

nie lubisz mnie lub mojego głosu i sposobu komunikowania się

Warsztatowe FAQ

Jeśli ogólnie masz stronę www, czyli wizytówkę, to podpięcie bloga zajmuje tylko chwilę, więc wskakuj śmiało na pokład Warsztatów! Jeśli jednak w ogóle nie masz jeszcze strony, to w takim wypadku w pierwszej kolejności zadbałabym właśnie o jej stworzenie, gdyż to jest nieco dłuższy proces. Ciągle jednak możesz wziąć udział w Warsztatach, jeśli już planujesz stworzenie strony!

Spotykamy się na specjalnej platformie webinarowej, do której dostęp otrzymasz mailem. Działamy wspólnie na żywo, po godzinę dziennie. Wcześniej dostaniesz też ode mnie materiały w formie PDF do druku, które pomogą Ci praktycznie zaplanować treści na cały rok.

Dla soloprenerek, które blogiem firmowym chcą budować swój autorytet w świecie online, rozwijać markę osobistą i docierać do nowych odbiorców i potencjalnych klientów. Dla tych osób, które w 2023 chcą tworzyć przemyślane treści przynoszące efekty, a nie rzucać wszystkim o ścianę licząc, że coś się przyklei.

Spokojna głowa! Dostaniesz dostęp do nagrań i możesz odtworzyć je w najbardziej dogodnym dla Ciebie terminie.

157 zł za 3 godziny spotkań na żywo, garść materiałów do pracy i co najmniej tonę pomysłów, inspiracji, motywacji i energii do działania!

Oczywiście! Wystarczy, że w trakcie zamówienia podasz dane firmy. 🙂

To co, stworzymy razem plan treści na Twój blog firmowy w 2023 roku? 🙂

Zapraszam!

~ Hania Sobczuk

podpis
wb logo jasne