Ten SEO toolBOX pomoże Ci zrozumieć SEO i pozycjonowanie oraz podpowie jak i gdzie najlepiej działać, aby Twoja strona wreszcie zdobyła szczyty w Google!
chcą samodzielnie pracować nad pozycją swojej strony w Google i dzięki temu docierać do nowych odbiorców i potencjalnych klientów
pragną budować autorytet swojej marki i swój jako eksperta w dziedzinie, w której działają
mają dość długich i nudnych materiałów na temat SEO i pozycjonowania dostępnych w sieci
chcą skorzystać z usług SEO-specjalistów, ale najpierw chciałyby same podszkolić się w temacie, aby wiedzieć za co dokładnie mają im płacić i czego mogą oczekiwać
pragną częściowo zautomatyzować swój biznes, a dzięki temu mieć więcej czasu dla siebie i bliskich
chciałyby wreszcie poczuć, że wiedzą co robią ze swoją stroną www i działają według sensownej strategii
Na co dzień otaczam się informacjami ze świata SEO i pozycjonowania. Słucham podcastów, czytam branżowe artykuły.
I wiesz co? Szczerze mówiąc, tyle jest w tych materiałach branżowego tonu, że aż mną rzuca. A skoro mną rzuca, a ja całkiem nieźle rozumiem SEO, to co ma powiedzieć ktoś, kto dopiero stawia pierwsze kroki w temacie pozycjonowania w Google?
Mam wrażenie, że wszystkich specjalistów od SEO dopadła ogromna klątwa wiedzy. Że skoro oni wiedzą o czym mówią, to Ty też na pewno wiesz.
A wiesz? No właśnie.
Czy nie masz wrażenia, że język, w jakim mówi się o SEO i pozycjonowaniu, jest bardzo branżowy, techniczny i trudny do zrozumienia dla początkujących? Że czytając kolejny artykuł masz ochotę wyrzucić komputer przez okno albo co najmniej uciec z krzykiem?
A może brakuje Ci przykładów i konkretnej ścieżki działania krok po kroku w Twojej branży, a zamiast tego znajdujesz ogólniki i lanie wody? Niby zbierasz porady i wskazówki, ale nie bardzo wiesz, gdzie możesz je u siebie zastosować?
A może po prostu nie potrafisz skupić się na żadnym artykule z poradami na temat SEO, bo są one tak nudne, że w połowie tracisz zainteresowanie? A przy okazji, kiedy chcesz kogoś zapytać o poradę, to tak naprawdę nie masz do kogo się zwrócić i Twoje pytanie pozostaje bez odpowiedzi?
Uwierz mi, takie uczucia dopadają większość osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO.
Po prostu wiedza w większości materiałów jest podana w zupełnie nieprzystępny sposób!
Co to takiego? Nie jest to ani ebook pełen suchych faktów, ani kolejny kurs, który kupisz i odłożysz na cmentarzysko nigdy-nie-przerobionych-materiałów.
Jest to raczej skrzynka z narzędziami, do której możesz sięgnąć wtedy, kiedy czegoś konkretnie potrzebujesz. Korzystasz z niej tak, jak Tobie pasuje. Możesz przerobić całość od razu albo wracać do wybranych fragmentów ile razy masz ochotę.
A wracać będziesz na pewno, bo SEO toolBOX daje Ci możliwość zadawania pytań i możesz to robić za każdym razem, kiedy tylko coś jest dla Ciebie niejasne. A do tego forma tego narzędzia umożliwia wgrywanie zmian i aktualizacji za każdym razem, kiedy coś nowego pojawi się w Google (czyli często, bo ta branża zmienia się bardzo dynamicznie!).
materiały video, w których przystępnie i krótko opisuję konkretne zagadnienia
instrukcje i tutoriale zarówno w formie filmików oraz PDFów
checklisty, dzięki którym nie pominiesz żadnego ważnego kroku w działaniach
pomysły i inspiracje do tworzenia treści
słowniczki i definicje, które pomogą Ci zrozumieć trudniejsze zagadnienia
miejsce, w którym możesz zapytać o wszystko, co sprawia Ci problem i nie pozwala w nocy spać (z tematu SEO oczywiście - ja też nie wiem, kto zabił Kennedy'ego)
aktualizacje i informacje o ostatnich zmianach w algorytmach
Ze względu na premierę SEO toolBOXa, tylko do 28. kwietnia masz możliwość nabyć to narzędzie z bonusami!
Pierwszy to niewygasająca subskrypcja Newslettera SEO Premium*, który na początku każdego miesiąca wpadnie na Twoją skrzynkę. W Newsletterze otrzymasz najważniejsze wiadomości ze świata SEO z poprzedniego miesiąca (takie jak np. aktualizacje w algorytmach), a także moje własne strategie i plany działań SEO na kolejne tygodnie oraz wnioski po ich wdrożeniu i jakie przynoszą efekty.
*Normalnie subskrypcja Newslettera SEO Premium kosztuje 157 zł za rok.
Dodatkowo w połowie maja otrzymasz instrukcję konfiguracji narzędzia do statystyk Google Analytics 4 oraz jakie są jego najbardziej przydatne funkcje. Google zdecydował zamknąć z dniem 1. lipca 2023 (czyli za rok) klasyczne Universal Analytics, które zna większość właścicieli własnych stron i jest to bardzo świeża decyzja ze strony Google. Dzięki instrukcji konfiguracji możesz włączyć najnowsze GA u siebie i już zacząć zbierać dane o wizytach na Twojej stronie!
Poznasz podstawy teorii o SEO oraz nauczysz się wykorzystywać je w praktyce.
Zrozumiesz jak działa Google i co jest dla niego ważne w jakości stron.
Dowiesz się od czego zacząć, żeby samodzielnie pozycjonować swoją stronę i ile czasu potrzeba, żeby dostrzec pierwsze efekty stosowania SEO.
Nauczysz się pisać artykuły zgodnie z zasadami SEO, a jednocześnie w naturalny, nienachalny i autentyczny sposób.
Zdobędziesz narzędzia, które pomogą Ci w samodzielnych działaniach SEO.
Dotrzesz do nowych klientów i odbiorców, którzy dostrzegą wartość w Twoich wpisach.
Oszczędzisz pieniądze, bo zdobyta wiedza zostanie z Tobą na długie miesiące, a nawet lata!
Poczujesz, że Twoja strona się wreszcie rozwija, a czas i energia, które w nią wkładasz, nie idą na marne!
Cześć! Nazywam się Hanna Sobczuk i prowadzę Warsztat Blogera, gdzie uczę przedsiębiorców i blogerów jak skutecznie prowadzić bloga, aby był on wsparciem dla Ciebie i Twojego biznesu, generował ruch na Twojej stronie i wspomagał pasywnie sprzedaż, bez Twojego czynnego udziału. Zajmuję się marketingiem treści, sporo także mówię o budowaniu wizerunku marki osobistej w internecie.
Mam ponad 10-letnie doświadczenie w blogowaniu – w 2010 roku założyłam blog podróżniczy Plecak i walizka, który przed pandemią był moim sposobem na życie, głównie dzięki SEO i pozycjonowaniu. Swoją wiedzę, poza praktycznym doświadczeniem, zbierałam uczestnicząc w konferencjach dla twórców online (w Polsce i na świecie) oraz zgłębiając branżową literaturę i przerabiając rozmaite kursy.
Pandemia jednak zatrzymała podróże, ale była dla mnie motywacją, żeby zacząć innym oferować to, co u mnie działało w przedpandemicznej erze – wiedzę o SEO, a także metody na pozyskiwanie nowych odbiorców i klientów z Google.
Bo moje działania są dowodem na to, że da się samodzielnie stosować zasady SEO i pozycjonować własną stronę.
Spójrz tylko na poniższy wykres. Pokazuje on lata, kiedy zaczęłam się uczyć o SEO (przełom 2014/2015), a zdobytą wiedzę wdrażałam na własnej stronie i na własnej skórze sprawdzałam co działa, a co niekoniecznie.
Jak widać, od początku 2015 ruch na stronie wzrasta z roku na rok. Chwilowe spadki to grudzień, kiedy tematyka strony (podróże, czyli temat mocno sezonowy) zalicza chwilowy spadek po to, aby ponownie zaliczyć wzrost od stycznia. Miesiące ze zwiększonym ruchem na stronie potrafiłam świetnie wykorzystać marketingowo. Dzięki odpowiednio skonstruowanym ofertom oraz lejkom sprzedażowym, nowi klienci wpadali do mnie automatycznie, a ja praktycznie w ogóle nie zajmowałam się promocją moich produktów i usług (bo po prostu byłam zbyt zajęta ogarnianiem zamówień i zleceń 😉).
Że w tamtym okresie nie było nikogo, kto by mnie poprowadził za rękę i powiedział, na czym powinnam się skupić, a na co nie warto marnować czasu i energii. Gdybym miała taką osobę, taki drogowskaz i gdybym wiedziała, co mam robić konkretnie, te wyniki (a nawet jeszcze lepsze!) osiągnęłabym w krótszym czasie.
Nie mówię, że w kilka miesięcy, bo to jednak jest SEO – tutaj nie ma dróg na skróty – ale może w 1,5 roku, zamiast w cztery lata.
Mogłabym tego żałować, ale jednak nie żałuję!
Dlaczego?
Bo dzięki temu dziś jestem tu, gdzie jestem. I chcę dzielić się moim doświadczeniem z innymi.
I tłumaczyć SEO i pozycjonowania w nie-techniczny i nie-branżowy sposób.
rozumiesz jakie znaczenie dla rozwoju Twojej działalności ma pozycja w Google i chcesz nad nią pracować
zdajesz sobie sprawę, że na efekty działań SEO trzeba trochę poczekać
chcesz działać i tworzyć treści zgodnie z przemyślaną strategią
stawiasz na jakość i chcesz przyciągać odpowiednich klientów
zależy Ci, aby budować w internecie swoją markę i autorytet
szukasz magicznego sposobu na trafienie na szczyty Google
oczekujesz natychmiastowych efektów
nie zamierzasz wykorzystać w praktyce wiedzy z toolBOXa
uważasz, że SEO już umarło i szkoda na nie czasu
nie lubisz mnie lub mojego głosu i sposobu wypowiadania się